۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

خداحافظ 88

خدا حافظ هشتاد و هشتِ سخت قلب

یه سال دیگه گذشت ، زمین یه دور دیگه دور خورشید گشت ( مادرم همیشه میگه که چی بشه؟ می گم بهونه ایه برای نو شدن ، تغییر دادن ) .

توی این 365 روز ، روزای سخت زیادی داشتیم ؛ هر چند به قول یکی از دوستان ( لادن ) نیمه پر لیوان مفت نمی ارزه ، اما منصف که باشم باز هم بیشتر سال برام مثبت بود . افراد زیادی رو شناختم ، دوستانیم که می شناختم بهتر شناختم ، امیدی رو که داشت از دست میرفت دوباره پیدا کردم .

اتفاقهای امسال یکدفعه مارو به جایی رسوند که فکر نمیکنم سالهای سال می تونستیم بهش برسیم . سال هشتاد و هشت به ظاهر یک سال بود ( حداقل برای من خیلی بیشتر از یک سال بود ) ، اتفاقهایی سخت و سنگین که حتی فکرشم برامون سخت بود برامون اتفاق افتاد که در عین جوانی به سطحی از تجربه رسوندمون که تو عصر خودمون بی نظیره و هزینه های زیادی هم بابتش دادیم .

یکی از سخت ترین اتفاقایی که امسال برام افتاد فوت مادر بزرگم بود ، تا چهلمش از ما جرا خبر نداشتم . با روح بزرگ پدرم آشنا شدم ، از یه طرف من و برادرم گرفتار بودیم و از طرف دیگه مادرش فوت کرده بود ... سخت بود ، خیلی سخت .

علی ای حال

تو سال جدید هیچ چیز جدیدی انتظارمونو نمیکشه ، قرار هم نیست برامون شیرنی پخش کنن ؛ اما امید داشتن و آرزو کردن رو دوست دارم به خاطر همین امسال متفاوت تر از هر سال می خونم :

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبّر اللیل والنّهار

یا محّول الحول والاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال

و آخرش هم اضافه می کنم :

اللهم فک کل اسیر

اللهم اصلح کل فاسد من امورالمسلمین

اللهم اشف كل مريض .

اللهم غير سوء حالنا بحسن حالك

سال سخت و سر نوشت سازیه جلومون ، باید از لحظه لحظه ش درست استفاده کنیم تا به اهدافمون برسیم .

سال خوبیو برای همه آرزو می کنم

نوروز 89 مبارک

۷ نظر:

  1. عیدت مبارک حسین جون
    سال خوبی داشته باشی

    خدا مادر بزرگتو بیامرزه و پدر و مادرتو برات حفظ کنه
    امیدوارم امسال برات بهترینا اتفاق بیوفته

    پاسخحذف
  2. سلام حریف
    خوشحالم که پیدات کردم
    خدا بیامرزه مادربزرگتو.
    توی سال 88 چند روز نگرانت بودم...امیدوارم گرفتاری برات پیش نیاد هیج وقت

    هرچی آرزوی خوبه مال تو

    پاسخحذف
  3. مي گن يه جايي هست اون دووور دوراااااا
    يه جايي كه آدم وقتي ميره توش يه عالمه رفيق پيدا مي كنه كه همشون باهات همدلن!
    ميگما مثكه ما هم رفتيم اونجا!از اون دوستا پيدا كرديم
    نوروز خجسته باد

    پاسخحذف
  4. چه خوب که 88 رفت!

    بره که دیگه برنگرده الهی!

    سال نو مبارک

    پاسخحذف
  5. سال سختی بود
    برای من هم خیلی اتفاقای بدی افتاد
    خیلی اتفاقای غافلگیر کننده
    و از حق هم نگذرم اتفاقای خوب هم داشت
    خدا مادر بزرگتو بیامرزه
    بزرگترا روح خونه ان
    وقتی میرن جاشون احساس می شه
    می دونم سختیاتو
    اما برای من که آخرش خوب بود
    قشنگ تموم شد
    به هر حال این سال لعنتی تموم شد و یه سال دیگه شروع شد
    سالی که بهش امید داریم
    بهش دل بستیم برای اتفاقای خوب
    برات بهترینهارو در این سال جدید آرزو دارم حسین جون
    سالی سرشار از خوبی و خوشی و سلامتی
    سبز باشی و برقرار

    پاسخحذف
  6. حسین جونم
    عزیزم عیدت مبارک باشه
    خدایش امسال واسه هر کی اگه 365 روز بود واسه تو 730 روز یا بیشتر بود :*
    خوشحالم که الان هستی :*

    فوت مادر بزرگت هم تسلیت می گم :*
    خیلی سخته به شدت درکت می کنم :*

    اما امساااااال ساله ماستتت !

    پاسخحذف
  7. عیدت مبارک حسین گل
    بهترین ها رو برات آرزو دارم
    کلی جات توی فــ .... کـــ خالیه
    خیلی مراقب خودت باش

    پاسخحذف